2013/03/06

Następny przystanek - Spełnianie Marzeń

 Szła podekscytowana pierwszymi, tak dawno wyczekiwanymi, promieniami słońca w tym roku. Rrozpięte poły płaszcza unosił lekki, lecz nadal zimowy wietrzyk. Zamknęła oczy, uniosła twarz ku słońcu. 
-Ehh... -wyrwało jej się.

Słoneczko wróciło! I ŻYCIE ZNOWU MA SENS ;))  Tak, tak, ta opisywana wyżej dziewczyna to ja podczas powrotu ze szkoły. Depresja zimowa już minęła, tak niewiele potrzeba mi do szczęścia. Wystarczy trochę słońca i spotkanie z przyjaciółmi w miłej atmosferze planowania wakacji, które stają się tym realniejszą przyszłością, że patrząc przez okno na tak piękną pogodę już widzimy siebie na plaży ^^

 Ale nie tylko wakacje mi w głowie. Od wczoraj zaczęłam kurs na zostanie dyplomowanym, lecz nie po studiach, dziennikarzem. Mam nadzieję, że ukończę kurs pomyślnie bo aż cała rwę się do nauki :D
Może kiedyś będzie można usłyszeć mnie we wiadomościach lub przeczytać mój tekst w czyjejś ulubionej gazecie...(takie moje małe marzenie ;]).

Moja rada dla wszystkich na dziś - Ruszamy cztery litery sprzed komputera i idziemy na spacer! Bo inaczej się nam  słońce obrazi xD



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz