2013/03/19

Pieprz to. ŻYCIE JEST PIĘKNE.


Życie jest piękne.
Jest nawet film o takim tytule, ale historia momentami przygnębiająca. Poza tym dobry.
 Ale ja nie o tym. Wyszłam dzisiaj na dwór i załamka. Śnieg, śnieg i jeszcze raz błoto. -.-
Quite depressing... Ale potem pomyślałam: chwila! Przecież życie jet piękne!

Po pierwsze - żyje. ^^
Po drugie - skończyłam już lekcje.( i przeżyłam sprawdzian z fizyki xD)
Po trzecie - o godz 17 jest jeszcze jasno (!)
I po... mogłabym tak jeszcze, i więcej, ale pointa jest taka, że nawet jeśli masz mokre skarpety i odpadają ci palce u rąk to "Cie-szmy się , z ma-łych rze-czy bo, wzór na szczę-ście w nich za-pi-sa-ny je-est..." hehe

Nawiązując do mokrych ubrań, przypomniało mi się jak zeszłego lata na lekcji dodatkowego angielskiego siedziałam cała mokra. I to nie tylko ja ale cala moja grupa, czyli jakieś pięć osób xD W czasie przerwy, kiedy tylko zauważyliśmy, ze pada deszcz ,a było bardzo ciepło, po prostu wyszliśmy na dwór i ... tańczyliśmy moknąc. To było świetne i bardzo pozytywnie nakręcające doświadczenie :DD

Tak więc, pieprzmy to, życie jest piękne!*



*Filozofia zapożyczona z pewnej małej książeczki wypatrzonej w księgarni niedaleko mojej szkoły. Tytuł to "Filozofia sukcesu, czyli f**k it. Pieprz swój plan na dziś, niech wydarzy się coś niesamowitego." autorstwa Gaii Pollini, John'a C. Parkin'a.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz