2013/12/28

Wyprawa (kropka)

Ojejku jak ja bym już chciała śnieg.... ;c

Byłam dzisiaj w Poznaniu i widziałam Krainę Lodu ( taka bajka, jakby ktoś nie ogarnął) i bardzo by się nam przydała taka Elza w tym roku :)
Nie wiem czy w kinie było po prostu za zimno, albo to przez atmosferę filmu, ale siedziałam w kurtce. Tak, było mi za zimno!

Śnieg... <hlip hlip>

Wcześniej (oczywista oczywistość) byłam na zakupach. Planowaliśmy "obczaić" Poznań City Center, ale w końcu padło na Maltę. Może to ten bezpłatny parking nas tak skusił... Nie wiem xD

Najbardziej chciałam iść do empiku. Naoglądałam się dużo filmików na youtube o DIY, a wiem, że tam są takie fajowskie (jejku nie używałam tego słowa od podstawówki...) przybory, ale nic w kńcu nie wybrałam. Tak chodziłam i patrzyłam, i ... marudziłam. A to w Śremie będzie o połowę tańsze, a to to moge zrobić sama w domu bo widziałam na weheartit i wcale nie trzeba wydawać na to 8,99...


Jestem oszczędnialska xD


Ale wiecie co?


 To się opłaca ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz