2014/01/02

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jestem STAR(sz)A!!!

No nie no 2014, ale to się dziwnie pisze...
Jak ten czas leci... No ale ja w sumie nie o tym chciałam ;)
Bestest start w moim życiu ;) Na wstępie uwaga uwaga... 6 z polskiego!!!

Dobra wiem, nie powinnam się chwalić, bo to nie ładnie, ale jeszcze ani razu nie dotałam w liceum 5 z wypracowania i w sumie tylko raz 4 wiec 6! To mnie zatkało ;)

Samozachyyyyt forever ^^

Dobra, udawajmy, że tego nie napisałam... :)

To chyba dzięki temu, że miałam super sylwestra ^^ Jeszcze raz dziekuje wszystkim, z którymi sie bawiłam ( i tym, z którymi rozmawiałam przez telefon xD) bYŁO ZAJEEKSTRAfajnie ;**

Życze wam wszystkim takiego super startu jak mój, albo chociaż, żebyście to wy sami sobie uważali, że będzie fajnie xD



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz