2013/12/24

Gdzie jest śnieg!?!?! :C


Pakowanie prezentów ala Asia, czyli jak skutecznie utrudnić sobie nawet najprostrzą czynność ;)

Miałam zapakować dwa prezenty. Niestety w domu miałam tylko dużo szarego papieru (który poprostu ubóstwiam, bo jest taki surowy i szykowny, i kojarzy mi się ze starodawną pocztą i paczkami, listami - komunikacją xD) oraz tylko skrawki kolorowych papierów świątecznych z zeszłego roku. Na całe prezenty nie wystarczy, a w sam szary nie zawine małym chłopcom, bo to by było nudne...

Oto mój przepis na Papier pakowny DIY:

Potrzebne będą:
NOŻYCZKI
KLEJ
ORAZ DOBRY POMYSŁ



Przygotwanie:

Na poczatek wycięłam 3 kształty, łatwych do rozpoznania zabawek, w 2 wielkościach.

Potem dorwalam się do odpadków xD

I te same kształty wycięłam z zeszłorocznego papieru i kolorowych kartek.

teraz wystarczy przykleić je na szary papier...

I gotowe!

Wzięłam 2 całkiem przypadkowe prezenty ^^

Dodałam te świetne kartoniki na imiona kupione w Majorze...

Taaa DAaa!



Tak wiem, nie mam co robić ze swoim życiem .... xD

Tak już na koniec, chcialabym wszysykim tym, którzy znajdują czasem chwilkę i czytają tego bloga serdecznie podziękowac, za to że jesteście :) Życzę wam wszystkim wesołych, ciepłych( chociaż to już zapewniło nam słoneczko), rodzinnych, smacznych i ogólnie szczęsliwych Świąt Bożego Narodzenia! 

I niech wam karp bezostnym będzie ;*










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz