2013/04/07

Po prostu BOŃĆ.



Coś ostatnio zaniedbałam pisanie za co bardzo przepraszam i postanawiam
poprawę ^^   Wiele się ostatnio dzieję i mam bardzo zajętą głowę.

 Z czystej ciekawości przeczytałam niedawno artykuł na wikipedii na temat buddyzmu. Po przemyśleniu tematu stwierdzam, że jest do bardzo wdzięczna filozofia życiowa i gdyby większość z nas choć w jednej czwartej zastosowała się do jej zasad świat byłby o wiele przyjemniejszym miejscem.
Ogółem rzecz biorąc można porównać całkowite założenie buddyzmu do popularnego młodzieżowego wyrażenia, które niestety nie brzmi zbyt ...hmm, dobrze. Aczkolwiek według mnie bardzo tu pasuje. Często się ostatnio słyszy Miej wyjebane, a będzie Ci dane.  Otóż w filozofii buddyzmu chodzi o to by nie pragnąć. Nie mieć materialnych pociągów posiadania - po prostu BYĆ i być DOBRYM.

Życzę wszystkim powodzenia w osiągnięciu NIRWANY, w czym zapewne pomaga prognoza pogody ^^

WIOSNO, TRZYMAM KCIUKI!


                                           

                                                   Dla ciekawych, tak jak ja ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz