2013/04/29

Koncert Marzeń ;)



Wnoszę z petycją o przeniesienie finału X Factor na śremską halę Bazar!
"Pewna stacja" - jak nazwał TVN Filip Mettler podczas wczorajszego koncertu charytatywnego  - według mnie stresuje wykonawców. Na śremskiej scenie śpiewanie wychodziło im o wiele lepiej! Chyba byli bardziej rozluźnieni ;) Wnoszę też o przywrócenie Filipa z powrotem do programu! xD Impreza była, że ja cie sunę (jakby to ujął mój dziadek Tadziu^^)Bardzo mi się podobało, bawiłam się dobrze ale. No zawsze muszą być i gorsze strony. No bo kurcze, no. To był koncert czy stypa do marchewy jasnej?! Jak można cały koncert siedzieć na 4 literach zamiast je podnieść i się bawić ...? ;(


Były też chwile wzruszeń ;) Jak pewnie większość wie, dochód z koncertu przeznaczony będzie na dzieci z fundacji Mam Marzenie. Wystąpiła na nim jedna jego podopieczna- Ewelina. Troszkę się zestresowała ale publiczność od razu dodała jej otuchy spiesząc z gromkimi brawami. A głos...jej głos. No magia, sama powinna wystąpić w programie "pewnej stacji" xD Jej marzeniem był rower, ale nie taki zwykły góral tylko ten za którym szaleją wszystkie młode dziewczęta tego lata ;) No i co ? No dostała go... Marcin Helak, wraz z projektem Goray Marzeń pomógł spełnić jej marzenie. W tym momencie ja tez prawie płakałam, ale dlatego, że ten rower był taki ładny i ja tez taki chciałam! :(
hehe. serio.

A na koniec: Maji życzę powodzenia w programie, a Filipowi w jego dalszej karierze. Zapraszamy ponownie do Śremu oczywiście ^^

 autografu nie zdobyłam ale tez szczególnie się nie starałam. mam za to foteczki z gwiazdami xD

z Agatką i Mają ;)

z Filipem ;)


Ohhh więcej, więcej takich wydarzeń, proszę Śremu ;*


To właśnie filmie z koncertu. Musicie mi wybaczyć jakość -mój telefon średnio sobie radzi w trudnych sytuacjach :-)




Cały koncert Maja z Filipem świetnie się ze sobą bawili i podczas duetów śpiewali patrząc na siebie, ja się tylko zastanawiam :

Chyba dzieci bawił xD



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz