2015/12/14

Wampiriada

Przyjemnie jest mieć świadomość, że zrobiło się coś co może pomóc innym.


Tyle zawsze słyszałam o tym, że krwi w szpitalach brakuje. Ja jej mam pod dostatkiem 

więc postanowiłam sie podzielić. Idealnie się złożyło, że pomagałam przy akcji Wampiriada 


na UAM. Trochę się stresowałam, ale bardziej chyba tym, że nie będę się nadawała. Na 


szczęście udało się. Z głową odwróconą jak najdalej od igły ale pozostałam przytomna.


Dzisiejsza akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem, jak widać studenci lubią pomagać :) Emotikon smile

Jeśli jeszcze nie byliście, a chcecie oddać krew krwiobus będzie stał jutro przed wydziałem 


fizyki na Morasku i w czwartek w Collegium Maius na ul.Fredry.

Emotikon smile
KAŻDA KROPLA SIĘ LICZY! Emotikon smile:)




Fajną nagrodą za oddanie krwi jest siatka słodyczy, które możesz zjeść bez wyrzutów sumienia. W tym osiem czekolad :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz