2014/02/18

Dzisiaj.

Zaczynamy od piosenki, która siedzi mi w głowie od rana *>*


A więc to jest ten dzień. Jeszcze nie wiecie jaki dzień? Dobra, to trochę was pomęczę.
Dzisiaj mamy wtorek, 18 lutego, 2014 roku. Mamy dziś imieniny Szymona, Konstancji oraz Maksyma, a jeśli ktoś obchodzi w tym wyjątkowym dniu urodziny życzę wszystkiego co najlepsze! ;*

Z okazji tego jakże specjalnego dnia na obiad zjadłam dziś całe CZy naleśniki, biegałam przez ok.15 min oraz zrobiłam 200 brzuszków. Mówi wam to coś? Taaa, ale chodzi o coś zupełnie innego xD
Popijam właśnie kawkę i sama z siebie śmieję sie z tych dziwnych zabiegów, o których właśnie pisze. (trochę bez sensu, ale .... YOLO)
No to jak, zgadliście? :>
Ehh, nie marzyłam, że doczekam tego dnia. Jak pomyślę cooo jak robiłam ROK temu dzisiaj................
NO? Blisko?
Noo taak. Dzisiaj obchodzę okrągłą roczną ROCZNICĘ ZAŁOŻENIA TEGO BLOGA! hihi jupi! (Dobra to było nie potrzebne. Ale jeszcze formalnie dorosła nie jestem aż do maja więc.. Yolo- hihi jupi!)

Dokładnie rok temu 18 lutego, 2013 roku o godzinie równo 20.00 dodałam pierwszego posta. Owww I'm going to cry.... <wzruszenie>

Tak. Toby było na tyle z sentymentów i trzymania w napięciu. W dalszej kolejności aby uczcić ten wspaniały dzionek (wiosny w lutym) będę, co dla mojej klasy nie zdziwienie, czytać "Lalkę" Prusa. A do was moi lekturowi współziomkó: Trzymajcie się. DA MY RA DE!
Bo jak nie my to kto...?
Wkurza mnie już ta piosenka ale jakoś tak pasuję wszędzie...


PS. Postanowiłam zmienić imidż bloga. Jakoś tak nie to, że mi się ten pomarańcz opaczył ale może zachciało mi się wyglądać poważniej... (?)

Tciuruls!:*

4 komentarze:

  1. Czytaj, czytaj... Dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem, że Ci już to mówiłem, ale powtórze jeszcze raz: świetnie się czyta twoje teksty. gratuluje Ci tej rocznicy. obyś świętowała dziesięciocecie utworzenia. :)
    - Mateusz z obozu


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję raz jeszcze i mam nadzieję, że będę mogła pisać tak długo :)

      Usuń
  3. Gratulacje ASKO pisz bo ja nie będę miała co czytac a bawie się przy czytaniu wspaniale a może przed dojrzaloscia napiszesz male wspomnienia z lat wstecznych tych dalekich bylyby ciekawe caluski tak trzymaj dalej Tsoja fanka

    OdpowiedzUsuń