2014/12/01

Brace Yourself. Winter Is Coming.




Jak ja mogłam przegapić fakt, że już mam 100 postów? Ehhh w każdym razie Gratulacje dla Mnie i Podziękowania dla Was!!! Tak nam razem miło. Zwłaszcza w tym magicznym czasie w roku! Tak, tak już grudzień i Święta depczą mi już po piętach....

Zimno jest.
Zabawki królują w przerwach reklamowych.
Tłum ludzi nagle stwierdził, że chyba się wybiorą na zakupy. Naraz.
Dekoracje w moim pokoju...

No wygląda na to, ze faktycznie grudzień. Tylko tego śniegu brakuje. :(
Miejmy nadzieje, że jeszcze zdąży. Najlepiej do 6 :*
A no właśnie 6 grudnia Mikołajki, ale także imprezka urodzinowa mojej najlepszej przyjaciółki Agaty. Wpadłyśmy wspólnie na pomysł by zrobiła motyw Mikołajkowy. Moim kostiumem będzie oczywiście ELF. Nic innego nie pasowało na moje niecałe 1m 60 cm w kapeluszu. Kostium kostiumem, ale w tym tygodniu już czuje się jak elf, albo nawet sam Święty Mikołaj. Na mojej liście w tym roku znajduje się dosyć duża dwucyfrowa liczba grzecznych dzieci, które swoją osobą rozjaśniły mi miniony rok. Postanowiłam więc obdarować ich wszystkich. Nie jestem milionerem więc, mercedesów nie będzie. Włożyłam jednak w te prezenciki wiele serca i czasu, także mam nadzieję, że każdemu kto je otrzyma zrobi się cieplutko na serduszku. No i może czasem pomyśli o mnie miło. :*


A TY? Kogo obdarujesz ciepłem serca w tym roku? Zostały Ci 22 dni i 40 minut do Wigilii!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz